wtorek, 29 listopada 2016

Blada i zielona 26-letnia ja ;)

No jestem blada i zielona... W pisaniu bloga. ;)
Kompletnie nie wiem jak się ta przygoda potoczy, czuję się jak dziecko we mgle. Patrzę na te wszystkie ustawienia, szmery, bajery, HTMLe i inne... Szok. Za co ja się biorę?
Wczoraj było założenie, pierwszy post, a dziś jest drugi post i już zastanawiam się po co?...
Przecież nikt nie pisze i nie komentuje. Na pewno nikogo nie zaciekawię swoją tematyką. Jestem nudna. Nie mam pomysłu jak dotrzeć do potencjalnych czytelników. Po prostu jestem w proszku.
Ja wiem, że na czytelników i komentarze trzeba sobie zapracować i cierpliwie czekać ale ja jestem baaardzo niecierpliwą osobą o słomianym zapale.

W głowie mam tyle pomysłów... myśl goni następną i wychodzi jeden wielki chaos. Nie umiem jakoś tego poszufladkować, ogarnąć, gubię się w ustawieniach. Ale mimo wszystko mam nadzieję, że z czasem nabierze to rąk i nóg.
Tak bym chciała kogoś tu zobaczyć... przeczytać komentarz, maila.
Chcę Wam powiedzieć, że uwielbiam słuchać innych, doradzać, rozmyślać nad czyimiś problemami i próbować znaleźć optymalne rozwiązania.
Tak, z całą pewnością lubię pomagać. Dlatego tu postanowiłam pisać.
Ja może na tym skorzystam swoją drogą, ale chciałabym również coś dać Wam.

Dość dużo przeszłam jak na swój młody wiek. Historię mam dość bogatą i chcę się tym tutaj dzielić ale chciałabym otrzymać jakieś wskazówki co do kolejności poruszanych tematów.

Może podam kilka opcji dla ułatwienia <będę OGROMNIE wdzięczna za sugestie :)>:
-depresja <jak to się zaczęło i jak u mnie wygląda>
-nerwica <jak ze mną było>
-ataki paniki <jak wyglądają, co robić gdy się pojawi>
-leki, którymi się leczyłam i które znam
-moje relacje z płcią przeciwną
-moje zwierzaki i wynajmowany kącik
-moja druga połówka
-zazdrość i zazdrość wsteczna
-trudne relacje z rodzicami <DDA i DDD>
-moje życie szkolne
-bezsenność
-objawy somatyczne
-lęki i izolacja od świata zewnętrznego
-moje pasje
-ulubione filmy
-muzyka
-co robię, gdy nic nie robię
-fobia <czego właściwie się boję?>
-minimalizm w głowie i na półce
-zaburzenia obsesyjno-kompulsywne
-...

Jak widzicie pomysłów mam troszkę, a to dopiero początek. :)
Jakie tematy Was interesują? O czym chcielibyście wiedzieć?

2 komentarze: