poniedziałek, 22 maja 2017

Odszedł człowiek o wielu talentach... Tak bardzo żal...

~~~~~~
Pana piosenki wzbudzały we mnie ogromne wzruszenia, przywoływały wspomnienia, wypełniały oczy łzami...

Był Pan ogromnie utalentowanym, sympatycznym Muzykiem z klasą, która w obecnych czasach jest niespotykana.

Zawsze szarmancki, zawsze kulturalny...

Pana głos był niezwykły, melodyjny, piękny.

Taki talent zdarza się bardzo, ale to bardzo rzadko.

Za wcześnie Panie Zbyszku.

Będę tęsknić za Pana głosem, uśmiechem, za tym jak słuchały się Pana instrumenty.

Odwiedzę jeszcze Pana tu u nas, w moim i Pana mieście Krakowie.

Niech Panu ziemia lekką będzie...

Do zobaczenia!
~~~~~~







6 komentarzy:

  1. Myślałam,że to wpis dotyczący śmierci Ch.Cornella.....
    Oczywiście,Pana Zbyszka bardzo szkoda,to nie moje typy muzyczne,ale obiektywnie rzecz biorąc był niezwykle symatycznym człowiekiem i Artystą przez duże A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z kolei nie znałam zbytnio twórczości Cornella.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Oj, bardzo... Niewielu takich Ludzi pozostało...

      Usuń