piątek, 16 czerwca 2017

16 czerwca.


***
Śniadanie:
2 kromki z masłem, serkiem Almette i dżemem

Przekąska:
3 (TRZY) krówki!!!

Obiad:
zupa krem z cukinii
młoda kapustka niezasmażana

Przekąska:
daktyle suszone
chrupki kukurydziane

Kolacja:
2 wafle ryżowe z serkiem Almette i dżemem
elektrolity
***


Dziś byłam dorobić trochę grosza, więc było lekkie kardio pod górkę. ;P 
Pogoda nie sprzyjała, mokra trawa po dupę, spodnie przemoczone, buty przemoczone. No ale dla tego klimatu warto!



Niedawno poćwiczyłam i muszę się przestawić na poranną gimnastykę, bo wieczorami średnio mi idzie. Jestem jak przeżuta i wypluta z pięć razy. Jeśli to według twórców aplikacji jest poziom POCZĄTKUJĄCY, to ja nie chcę wiedzieć jak wygląda w ich mniemaniu poziom zaawansowany.;D
Niech ktoś za mnie weźmie prysznic... Proooooszęęęę... Tak mi się strasznie nie chce... ;)


Zgrzeszyłam... zjadłam 3 krówki... Ach, ta słaba silna wola. ;)

7 komentarzy:

  1. Nerwko,strasznie malo jesz,ja tak szybko wyliczyłam ze Twoje menu to ok 900-1000cal....do tego wysiłek fizyczny (droga do pracy plus gimnastyka)czyli odejmujemy ok 400 cal.....ile dla tego biednego organizmu zostaje ?500?....Nie pociągniesz tak długo....
    Zastanów się Kochana .....
    :*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochana... Uwierz mi, że pracuję nad tym. :(

      Usuń
  2. Tez uwazam ze jesz malo, te 3 krowki to jest nic, na obiad same warzywa, przeciez cwiczysz, moze jakies miesko.
    Widoki cudne, piekna masz okolice.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, że się o mnie troszczysz. To bardzo miłe. :* Dzisiaj było mięsko.:)
      Niestety to nie moja okolica. Ja w mieście obecnie mieszkam.

      Usuń
  3. A wynocha z tymi dietami, schudniesz i padniesz, ot co! Odchudzanie źle wpływa na nastrój, przypominam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam:-)
      Ja stosuje od kilku dni system okna żywieniowego-fajna rzecz,ten plan 5 posiłków dziennie i pieprzenie od lat,ze tylo taki system sie sprawdza -to o kant dupy można rozbić,nabija kiese dietetykom-niedawno jeszcze sama w to świecie wierzyłam,w te 5 posiłków...
      Posłuchałam wykładów,poczytalam -bardzo mnie ten nowy sposób przekonal.Absolutnie nie zachęcam,wychodzę z założenia,ze każdy musi znaleźć sposób dla siebie.
      Nerwko,tylko u Ciebie-strasznie mało jest tych kalorii..

      Usuń
    2. hehe... Dobra jesteś Żyrafko. ;P Ale może aż tak szybko nie padnę jeszcze? ;P Przynajmniej się postaram, bo czyje wypociny będziecie wtedy czytać? Nie zrobię Wam tej frajdy! ;D
      Owocku, a możesz bardziej przybliżyć na czym polega system okna żywieniowego? Tak w skrócie jak to wygląda. Mnie też te 5 posiłków średnio podchodzi. Nigdy w ten sposób nie jadłam. :/
      Pracuję nad kaloriami. Obiecuję! :*

      Usuń