środa, 7 czerwca 2017

7 czerwca.

***
Śniadanie:
3 małe kanapki z masłem i dżemem niskosłodzonym

Przekąska:
morele suszone
3 wafle ryżowe
mały banan
kisiel Słodka Chwila

Obiad:
zupa krem z warzyw
2 pulpety z ziemniakami

Przekąska:
biszkopty 80 g

Kolacja:
3/4 jabłka
***

Matko jakie ja mam dzisiaj ssanie na żarcie. Szok! 
Brzuch pobolewa ale póki co nic więcej. Nie lubię gdy mi się "te dni" spóźniają. Robię się tykającą, wiecznie głodną, popuchniętą zołzą:/

W tv od rana trąbili dziś o jakimś dniu seksu, czy coś? Ja pierdzielę, czego to ludzie nie wymyślą. Dzień bez stanika, dzień seksu, dzień kota... No na serio komuś się bardzo nudzić musiało.

Nie ćwiczyłam, bo aplikacja zaleciła dziś odpoczynek ale sama nie wiem, czy dobrze zrobiłam, bo jak jutro mi się w końcu ten brzuch rozhula, to szczerze wątpię czy będę w stanie się ruszyć dalej niż do kibla. Ale nie, nie nastawiam się negatywnie! A nuż w tym miesiącu nie będzie napitalać? (och, słodka naiwności...)

Także tego ten... ja dziś chyba nastroju do uczczenia Dnia Seksu nie posiadam. Wybacz mi Geniuszu, który owe Święto wymyśliłeś. ;D

9 komentarzy:

  1. Ja tez mam te "wspaniale"dni przed okresowe.Brzuch mnie napieprza,czaja sie wybuchy zlosci,a zarcie pochlaniam tonami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie coś pobolewanie brzucha ustało. Kurcze... Chyba za dużo zmian sobie zafundowałam w tym miesiącu. Wyeliminowanie syfnego jedzenia, treningi, odstawienie psychotropu. No i się organizm chyba rozjechał. Już 4 dzień się spóźnia...

      Usuń
  2. Ha,słyszałam o tym dziwnym Dniu w DDTVN,glupkowaty Sołtysik szerzyl swe rażąco białe zęby w kilometrowym uśmiechu.Pytania zadawane pani (chyba)seksuolog byly tak idiotyczne a w\w pan udawal clowna i wielce nieuświadomionego(a ponoc juz sobie żonkę wymienił) w tym temacie,ze od razu wyłączyłam telewizor :-)
    Żenada.....
    Uwielbiam Prokopa,Wellmankę ale pana S nie trawię.
    Nerwko moze będzie tez Dzień Impotenta,Dzień Ozięblosci Seksualnej oraz Dzień Budnych Majtek-nic mnie w tym ciulowym swiecie nie zdziwi.
    Ja tuz po okresie,wiec na chwile spokoj.Nerwko moze nie będzie tak źle u Ciebie:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Buahahaha! O Siostro! Mam identyczne emocje jeśli chodzi o Sołtysika. Uśmiałam się jak głupia czytając Twój post, bo czułam się jakbyś czytała mi w myślach. ;D Ten gościu strasznie mi działa na nerwy. Ten sztuczny uśmiech, zęby jak sztuczna szuflada o zbyt jasnym kolorze, głupkowaty rechot. Mega wkurzający typ, sprawia wrażenie dwulicowego i fałszywego. Dziś włączyłam DDTVN, zobaczyłam jego gębę i już miałam zmieniać kanał (w tych śniadaniówkach to już same pierdoły są, 1/10 tematów sensownych, a reszta pierdoły, że mózg staje),a tu jeb! Prąd wyłączyli. Włączyli o 11tej, gdy DDTVN się skończył. Przypadek? Nie sądzę. ;D
      Prokopa też nie lubię, bo to dla mnie medialny pajac i jak czasem coś palnie to czuję tylko zażenowanie, natomiast Wellman szanuję i cenię.
      Dnia Impotenta jeszcze nie dane mi było poznać, oziębłości często niestety, a brudnych majtek... PRZEMILCZMY! ;D
      Oby, oby. Nadzieję podobno zawsze mieć trzeba. ;)

      Usuń
    2. Nerwko :ppppppppp
      Teraz ja się uśmiałam z Twojego komencia:-))uwierz jest więcej osób,które mają alergie na tego pana o porażająco białym i mega sztucznym uśmiechu:-)Zauważ kochana,ze pan ów specjalizuje sie w mówieniu idiotyzmów z których tylko ON się nerwowo -histerycznie śmieje.Zabija mnie ten ŚMIECH.:-) dodatkowo sprawia wrażenie jakby mial w dupie to co mowi zaproszony gość....tak "słucha"go jakby go nie słuchał....wrrrrr
      Ale nie da się w całości obejrzeć DDTVN,masz racje większość tematów jest tak beznadziejna ze szkoda marnowac czasu. Ja do sniadania i porannej kawy oglądam na przemian DDTVN albo PNS,ok.godziny moze ciut dluzej i wyłączam.

      Usuń
    3. Dziękuję Owocku za maile! :*
      Odpiszę jutro, bo chciałabym przesłuchać porządnie wszystkie piosenki, a małżonek już przydrzemuje (słuchawki nie mam pojęcia gdzie zostały posiane). :)

      Usuń
    4. Proszę bardzo :-)Tu absolutnie pośpiechu nie ma,na spokojnie,kiedy będziesz miala czas i nastrój odpowiedni:*

      Usuń
  3. Bardzo mi się spodobał komentarz Szymona Majewskiego a propos dnia seksu: niech w tym dniu pary świętują razem, a single na własną rękę:p

    OdpowiedzUsuń